jueves, 25 de junio de 2009

SEXUAL HEALING

Per a Joan. Se'n riurà de mi i em recordarà eternament la meva negació a tornar a escriure. Gràcies, furret. I per què no, al Veí de Dalt. Ell ja sap perquè.


-Estás bien. Los análisis están perfectos y de momento no existen motivos para preocuparnos más de lo necesario. Podríamos seguir efectuando pruebas, como una punción medular, pero de momento lo descarto. Te haré un hemograma cada tres meses para encontrar una posible enfermedad de la sangre, pero…Si aparecen nuevos síntomas, sólo tienes que pedir visita nuevamente.
La doctora clava su mirada en mí.
-En ti sólo veo a una mujer delgada.
-Y, ¿a qué se deben los ganglios inflamados y el nivel de leucocitos demasiado alto? –pregunto poniendo cara de póker.
-Mira -responde la doctora- a veces nuestro cuerpo pide cosas que nuestra mente no admitiría nunca. Y empiezan las señales de alarma para que reaccionemos.
-¿Algo como qué? –interrogo.
La doctora se levanta de su sillón y se dirige a la puerta para cerrarla con llave.
-Te voy a ser sincera –continúa, bajando la voz –creo que lo que realmente necesitas es unos días de descanso en El Final Feliz. Aparentemente y desde el exterior, es una residencia geriátrica. Los venerables ancianos de cabellos blancos que pasean por el jardín, en realidad son simples actores que actúan como tapadera. Lo que ocurre dentro sólo lo sabes al cruzar el umbral de la puerta de entrada.
Reconozco que no entiendo nada, pero la escucho interesada.
-¿Qué ves en mí? –me pregunta la doctora-. ¿Te has fijado en mi piel?
Observo que pese a su edad, la mujer luce una piel perfecta.
-Pues antes de saber de la existencia de El Final Feliz, mi aspecto era como el tuyo. Delgada, triste, apagada, apática…Y con esa arruga entre la cejas de fruncir el ceño como haces tú ahora.
Relajo los músculos faciales para disimular mi desconcierto.
-Aquello es lo que llamaríamos la Disneylandia del sexo. Un verdadero paraíso habitado sólo por hombres que están a tu servicio. Los hay de todas las razas y nacionalidades.
Mi última cena allí fue sushi servido en un oriental.
Sigo sin comprender.
-¿Entiendes? El sushi estaba servido sobre un hombre oriental. Y no te imaginas dónde estaba el wasabi...
A estas alturas de la conversación mi mandíbula inferior está completamente desencajada.
-¿Conoces a Stieg Larsson?
Asiento con la cabeza.
-¿El escritor famoso que ahora está de moda? –pregunto.
-Pues un fin de semana me contó que está escribiendo la cuarta entrega de Millenium. Conversábamos amigablemente en las hamacas del jardín y cuando me despisté estaba atada a una cama con unas esposas cubiertas de peluche rosa. Estos periodistas con gafitas parecen normales, pero esconden una personalidad de lo más extravagante.
-Creí que Larsson había muerto, lo leí en una revista.
-¡Qué va! Quiso desaparecer durante unos meses, su vida era un completo infierno, y pactó con su mujer una muerte que parecía anunciada. Era adicto a los cafés y un fumador empedernido. Le fue fácil simular un ataque al corazón frente a los trabajadores de la editorial que iba a publicar su libro.
-Vaya…
-Puedes tener a todos los hombres que quieras y dar rienda suelta a tu imaginación. Deberías ver a perfectas mujeres casadas pasear de la mano de algún actor conocido, y las altas ejecutivas… son las peores.
-Bueno, tendría que mirar el estado de mi cuenta corriente antes de decidirme…
-Tranquila, lo financian todo. Necesitas un descanso, hazme caso. Eso sí, el tratamiento es altamente adictivo.
Me despido de la doctora pensando que está completamente chalada. Me ha dado a entender que lo que realmente necesito es una completa cura sexual. Qué desfachatez.
Voy cavilando sobre el asunto hasta llegar al aparcamiento. Subo al coche y enciendo un cigarrillo. Decido llamar y marco 6667830 y dos números más.
-Residencia geriátrica El Final Feliz, dígame. ¿En qué podemos ayudarle?
-Necesito ingresar a mi madre –miento descaradamente.
-¿Y en quién ha pensado para que asista a su madre durante su estancia? –interroga una voz masculina y muy sexy.
-¿Marvin Gaye… está disponible? –balbuceo mientras fantaseo en un posible encuentro con el cantante. Me he imaginado sobre él y a punto para extender sobre su cuerpo un bote entero de nata en spray. Me apetece un suizo.

26 comentarios:

Rita dijo...

Fantàstic, emily!!!!

M'alegren les bones noves, molt, i veig que has tornat amb força, això està molt bé!

Per cert, puc saber els dos números més? És que tinc una amiga... ;-)
Molts i molts petons!!!!!

khalina dijo...

Emily, quina tornada més FELIÇ!

I jo que no coneixia aquesta residència!

Emily dijo...

Gràcies, Rita. De moment tot bé, a veure com anirà en el futur...
Escolta, si la teva amiga està molt interessada, li passo el número. Però si ens trobem, no ens coneixem de res!
Khali, Gràcies també. Però a tu no et fa cap falta, crec ;-)

Mari-Pi-R dijo...

De nuevo te encuentro, estupendo que todo vaya bien, sigue los consejos del doctor, vente a verme, te presento al guapo de mi vecino, que es como tu, con mucho talento y poco ....s.

fra miquel dijo...

I homes no accepten en aquesta residència? És pel meu pare que...

Que bé que tornes a explicar-nos històries!

Petons guapa!

el paseante dijo...

M'alegra que estiguis bé físicament. Mentalment ja veig que estàs com sempre de boja: Final Feliz, dedicatòries al Veí de Dalt... Un cas perdut. Casonlolla, que diria aquella.

Emily dijo...

MP, y si me lo mandas en una caja de cartón y por avión? ;-)

Fra Miquel, li estic donant voltes a fer una residència d'aquestes. Pel que veig, em forraria! Gràcies pels petons i l'ànim. Mira de que un dia no et demanin de companyia, que els frares també entren en les fantasies de le dones...jeje

Paseante, físicament estic molt bé. Mentalment pitjor, deuen ser les extranyes companyies nocturnes que tinc...Vols dir que no t'aniria bé una residència d'aquestes? Mira que tots ho neguem i acaba sent una dura realitat... Ja te'n dedicaré un de post un dia, home...Casonlolla

RaT dijo...

Què bé que tot estigui bé (vale, vale, ara). Però tornar a llegir-te dóna plaer... no si tant com la residència.. saps si admeten estances curtes? jo ho necessito, que carai!! (me pido a l'Steve McQueen)

Emily dijo...

Va RaTeta, que tu allargues la mà i tots venen. Te passo el número, però com li he dit a la Rita, si ens veiem no ens coneixem de res, eh?

rhanya2 dijo...

Ostres!! I això no és ciència-ficció?? No?? Doncs passa'm els dos números més que jo em demano el Gere... I posats, vull dir, posada a demanar, el que surt a Cotton Club!! El d'ara també m'agrada però ja que hi som...

Uf, Emily, estimada Emily!! Que bé que hagis tornat.. I amb força al teclat! Els llums de neó de Blogville tornen a pampallugar!

Sumpta dijo...

Emily,

Se sol dir que la pràctica sexual crema calories i que, a més a més, fa sortir grans a la cara. Imagina't si es practica contínuament.

A veure si tant de sexe...

Millor a petites i concentrades dosis...

Emily dijo...

Violette, ja he comprat el terreny per fer una resi. Ara buscaré l'arquitecte, i a començar les obres. Com he dit, crec que em forraré! Si al final acabaré fent de madame!
Ep,i Richard Gere...jeje
Sumpta, on has sentit aquesta teoria...Recorda que darrerament tens molts lapsus...

troyana dijo...

Emily,
m´alegre molt de que hajes tornat.
Ja veig que molt animada,es veu que el començament de l´estiu t´ha sentat bé;)
bsets

MK dijo...

I dius que aixó t'entra pel Seguro? .
O ets d'alguna mútua?.

...Casonlolla !!, I a mi perque només em recepten Trombocid i Iboprufeno??!.
No si val...

MK dijo...

¿Pero se puede pedir el sushi i el wasabi en un platito aparte?.
...es que no me gusta mezclar...

La RaTeta Miquey dijo...

Emily, si busques un arquitecte demana al Kirk Douglas a Un extraño en mi vida... ffff, quina peli més romàntica i pasional...

Abans no t'ho he dit però és maco que aneu tornant les meves icones blogaires...

Marramuaaaaa, i pentina't que bufa mestral!!

Emily dijo...

Troyana, gràcies per les paraules tan amables com sempre. Un beset molt gran!

MK, pel seguro? Sí, dona, a mi m'esperen. Calla, que jo em poso voltarén i l'ibuprofeno també. De moment és lu que hi ha.
Però vols dos japonesos per fer-ne un? per allò que diuen que la tenen petita? Si no, no li veig l'explicació. Quina feinada! Tu has vist massa pelis japoneses, en plan El imperio de los sentidos...
Un beset!

RaTeta, quan treuràs el teu sentit de l'humor que tens a dins, podem passar-ho molt bé. Jo també vull a Kirk Douglas. Te'n recordes quan Kim Novack li pregunta com afaita el clotet de la barbeta? ;-)

rhanya2 dijo...

Sssht Emily... Que la Rateta és molt joveneta i no coneix la Kim...
Ai aquesta joventut!!
Ara el sentit de l'humor ja el treu ja, que a mi és una de les em fa riure de debò! I molt!!
:)

RaT dijo...

Ai Violette, ara si que em fa il·lusió... mmm... joveneta... jo... tot just ara que començo la madures... jo que estava enamorada del Burt Lancaster, del William Holden, del Paul Newman... ara que tot just em miro al Jude Law en un atac de frivolité...

I no entenc el tema del sentit de l'humor però si ho diu l'Emily doncs serà, no? o no... MUUUUAAAA a les dues!!

El veí de dalt dijo...

Emily,
sabia que estaves barrinant alguna cosa... Els bons (i les millors), sempre tornen; perquè no se'n van mai. Encara que sigui una temporadeta a "El Final Feliz" per agafar energies... o perdre-les totes. Però... el Marvin Gaye no era de l'altra vorera? Vols dir que et convé un veí tan negre? El problema serà que encara trobarem el Paseante donant el conyàs al jazuzzi...
Gràcies per la dedicatòria. Te'n dec una.

Tarta dijo...

Ayer estaba en la Toscana italiana y unós músicos callejeros tocaron una versión de Marvin Gaye de una de mis canciones favoritas: What's Going On. Para mí fue el mensaje inequívoco y claro de que un nuevo ciclo, una nueva época feliz y radiante comenzaba.

Me gustan tus relatos. Haré, a partir de ahora, como Denys Finch-Hatton frente a la baronesa Blixen. Ya sabes que Isak Dinesen comenzó a escribir tardíamente, después de la muerte de su gran amor, el aventurero Denys Finch-Hatton, y de abandonar África. Según parece, Dinesen comenzó a inventar relatos para contarlos a su amante cada vez que éste volvía a su granja. Ella se llamaba a sí misma Scherezade, y Denis cada vez que volvía a la granja le preguntaba: ¿Has encontrado un cuento para mí?

Emily dijo...

Violette, que la RaTeta i jo quasi som del mateix temps, eh? De vegades parlo amb ella pel xat i riem una bona estona. M'encanta, igual com m'agrades tu. Quina sort tenim d'aquestes extranyes amistats. Un petó molt fort!
RaTeta, escombra l'escaleta! A mi m'agrada Jude Law, té una miradeta perversa que...jeje. Un petó molt fort també.
Veí, quan te poses afalagador..Ai. Ja tinc programada l'estància al Final Feliz. De moment un cap de setmana que surt caret. A veure si milloro meu aspecte i surto amb una rialla que em duri uns bons dies. Marvin Gaye de l'altra vorera? És el que dieus tots els homes quan teniu gelets? Ui, sí...
Pobre Paseante...jeje

Emily dijo...

Tarta, te echaba de menos. Me alegra esta súbita alegría. Siempre he pensado que una canción lo mejora todo. A veces conduzco con mi perro al lado y suena What's going on y se lo pregunto a él. Le importa poco la respuesta.
Pues si te gustan mis relatos, la primera parte de este es de verdad, miraré de esperarte con la chimenea encendida y mi imaginación a punto para tí. Gracias. Encontraste italiana?

alatrencada dijo...

Gràcies per tornar Emily i per compartir aquesta informació tan privilegiada. Ai... I de debò, surt cara aquesta clínica? És que estic visualitzant el sushi, els maquis, el sashimi... MMmmm com em posa el wasabi!

Emily dijo...

De res, Aleta. A veure quan et poses tu amb el teu bloc. Ens fan falta també les teves històries.
La clínica és careta, però de tan en tan va bé anar-hi. Vols el número també? I vigila amb el wasabi que és punyetero..

Tarta dijo...

Muy bien, Scherezade

 
Free counter and web stats