jueves, 26 de marzo de 2009

KIT PARA MARY KATE


Yo no sé si a vosotros os ha pasado lo mismo, pero he echado de menos los kits de supervivencia de MK. Y estos tres meses sin sus kits se han hecho laaaargos...

Quería idearle un kit para ella, pero sólo ella los puede hacer. A mí me falta su chispa. Así que he pensado en hacerle un regalo. Bueno, dos. Le regalo una leica i un viaje a África. Que se vaya de safari, pero fotográfico.

Que sea Ava Gardner en Mogambo. O Deborah Kerr en Las minas del rey Salomón. O Katharine Hepburn en La reina de África.

Clark Gable, Stewart Granger, ¡preparad la escopeta! y protegedla de las leonas hambrientas y tú, Humphrey, prepara un dry martini, que llegará sedienta de su safari.

O simplemente que encuentre al despistado Dr Livingstone, y ella le diga:
- Dr Livingstone, África soy yo. Explórame.


La última frase está sacada de una canción de Kikí d'Akí. Gracias, Kikí, por la canción.

14 comentarios:

Rita dijo...

Quin regalàssss!!!!!! Preciós, Emily!

És ben veritat que se la troba a faltar i molt.
Petons a totes dues!

desconvencida dijo...

Precioso homenaje, Emily... sí que se echa de menos a Mary Kate y a sus fabulosos Kits... Un beso a las dos...

el paseante dijo...

I de Karen Blixen a "Memorias de África"? Ummm, no és bona idea. És massa "terremoto" l'MK. Millor de Hepburn. També trobo a faltar els seus kits. Tindrà una gran sorpresa amb el teu post.

khalina dijo...

quin regal més maco! Estarà ben contenta per Africa

Anónimo dijo...

A veces me contengo de decirle a la gente que quiero , lo mucho que les quiero. Bueno ,y no es que me olvide , es que a veces llegado un punto creo que todo ello tampoco acaba por ser muy importante para nadie.
Luego llego a convencerme del todo y simplente practico mis habilidades de Houdini. Os aseguro que otra cosa no se si soy , pero domino a la perfeccion la cosa esa del escapismo.
Oh! y no creais que me siento muy orgullosa de todo ello , más bién todo lo contrario, simplemente que como el Dr. Livingston a menudo no sé encontrar el camino de vuelta.
¡¡Y me pones el listón tan alto comparándome con todas esas verdaderas reinas de Africa!!.

Aunque ultimamente no he andado lejos de parecerme la extraviada y enloquecida Rose Morley observando sus rosales pisoteados y la misión saqueada por los soldados alemanes.
¿Crees que quedan muchos viejos canallas compasivos como Charlie Allnut, surcado las aguas con su African Queen?.

Un beso grande Emily , tú si que das el tipo de Karen Blixen,y de Florence Baker , y de Mary Kingsley...

Gracias...
Voy a ver si recompongo esos kits de supervivencia, si es que disfrutaba infinitamente más de lo que os pensais haciéndolos!

Emily dijo...

Rita, com totes les dones amb les que m'envolto, entre elles tu, mereixen un regal de tant en tant per dir-vos que us estimo. S'han de fer regals i cuidar la gent que estimes. Un petó!

Descon, es que MK vale mucho. El post este era para ver si se anima y nos hace sonreir. Sobretodo cuando sacaba tipos musculosos en islas desiertas...Un beso también.

Paseante, l'MK diu que Karen Blixen sóc jo. Llástima que les relacions d'aquesta acaben sempre malament. Miraré que Robert Redford no pugi a l'avió sense mi.I vigila, paseante, no tingues tu un dia una sorpresa...

Khalina que el regal era virtual! jajaja

MK, nem per parts. De vegades no calen les paraules. Que ens estimem, ja ho sabem! Però cal dir-ho també. També sóc una mica Houdini, però reprenc les relacions com si tal cosa...
Suposo que encara deu quedar algun tipus com Charlie, quí sap! Però dona'm Stewart Granger amb l'escopeta ben preparada, jaja.
Jo com aquestes aventureres? Quí sap si un dia deixo de tenir lligams faig com elles. Ara, a mi em fa por dormir soleta en una tenda. Millor busco algú, ni que sigui masai.
Al final et regalaré un ordinador nou, no pot ser que ens deixis aixi! Vinga, kit d'abril. A París no val, que ja vam anar l'any passat.

troyana dijo...

Ay!qué xuloooo!un homenatje i amb cinema!qué més es pot demanar!
bss

Emily dijo...

Ai, Troyana, es que sempre em venen al cap les pel.lis! Què hi fare'm! Bss

fra miquel dijo...

Jo també trobo a faltar els kits de MK. A veure si amb aquest magnífic regal s'anima!!

B7s

Emily dijo...

Vinga, Fra Miquel, a veure si ho aconseguim! B7s!

MK dijo...

Bon dia , preciosa. Després de donar-li moltes voltes i en aquests moment d´hores baixes pel meu blog ,voldría fer-te una proposta .
Sería abusar molt de la teva infinitament generosa i compasiva persona si et proposo que prenguis el relleu dels Kits de Supervivència??.
Se perfectament que tens un munt de coses meravelloses per fer-nos descobrir.
Vinga...

Mk dijo...

Ah! y se me olvidaba .
NO SE VALE a poner excusas diciendo cosas tan bonitas como que sólo yo los puedo hacer , no sería lo mismo...etc... Por eso precisamente.
Porque tengo clarísimo que serían infinitamente mejores.
:-P

Emily dijo...

MK, aquesta seria una eterna discusió. Con quí era Jo March.
Treballa, nena! Jo tinc el cervell exprimit ara mateix. I el copyright és teu! Ànims! :P

Silenci dijo...

Que guai el post! però ha de servir perquè tornem a tenir kits d'mk. va, que ja tenim la tumultuosa arrencada primaveral coll avall :) besets a les dues

 
Free counter and web stats