viernes, 2 de febrero de 2007

MATAR A UN RUISEÑOR


Hoy tengo un dilema, he de elegir entre Plenilunio o Farenheit 9/11. La primera la he visto y me gustó, la segunda no, pero da pereza. La útima película que he disfrutado es Matar a un Ruiseñor, la programaron en TCM, y como no tengo el digital, le pedí a mi hermana que me la grabara. Pienso que es una película que hay que ver cada cierto tiempo, cuando ya más o menos se te ha olvidado, solo recuerdas de qué va, pero los detalles se han borrado. Qué perfecta es, qué grande Gregory Peck, qué entrañables los niños. Está basada en una novela de Harper Lee, que no he leído y que supongo será difícil de encontrar. Te preguntas lo curioso del título, y llega un momento de la película en que padre e hija hablan sobre tan curiosa frase y su significado. Preguntaos porqué nunca hay que matar a un ruiseñor...

6 comentarios:

Sumpta dijo...

Jo no contestaré a aquesta pregunta perquè faria trampa ja que he vist el film fa molt poc temps.

Quant a la pel.lícula, em va encantar. Tota la pel.lícula és un deu, o molt més d'un deu. En tot cas, voldria remarcar com la càmera juga amb les ombres. Realment és un joc fantàstic que comunica moltes coses a qui l'està veient.

Besets de rossinyol,

Sumpta

Emily dijo...

A mi a part del blanc i negre i les ombres com tú bé dius, el que més m'ha agradat són els tres nens. Després he recordat que el personatge de Tití, crec que estava basat en el propi Truman Capote, ja que l'autora de la novel.la i ell es coneixien de petits, veure com Jem patía pel pare i actuava com a protector de la família, tasca que en principi havía de fer el pare.Records.

violette dijo...

Jo, ara, morta de son, recordo un porxo d'una casa de fusta, una nena, un pare encantador (a part de guapíssim i dolcíssim), un home negre que pateix i la llum d'un estiu antic.

L'hauré de tornar a veure...

Petonet de bona nit.

desconvencida dijo...

Emily, te devuelvo la visita!

La novela de Harper Lee es fácil de encontrar y es tan buena o más que la película! Merece la pena...

desconvencida dijo...

http://www.casadellibro.com/busquedas/quickResults/0,,1-t-matar%20ruise%F1or,00.html?tBusq=t&tValueForSearch=matar+un+ruise%F1or&cFo=true&rOd=&NotQueryAgain=false

Emily dijo...

Desconvencida, si voy a Barcelona en breve, me la compro, gracias por ser tan amable

 
Free counter and web stats