miércoles, 27 de junio de 2007

MOMENTOS


Hay semanas que son intensas y llenas de ilusión. Personas que pasan a verte antes de marchar de viaje, otras que vienen de sitios lejanos y siempre llevan en la maleta un regalito, un libro encontrado por azar y que desconocías su existencia y que no puedes dejar de comprar, porque sabes que es para tí ( Picasso y Lump, la odisea de un teckel), una exposición de fotografía (Lee Friedlander), una comida en un restaurante en buena compañía, parte de mi familia que vuelve de París, (más regalitos!), telas japonesas y alguien que se acuerda de tí, algún halago...que siempre es de agradecer...un grabado que ya decora mi lugar de trabajo...una comida con amigos, niños y piscina, más playa en compañía de Bruc..La vida sigue.

6 comentarios:

MK dijo...

Si Emily ...la sal de la vida...
Telas japonesas? t´has firat a les prestatgeries de Dona?. Voldré veure aquest quilt que deus estar ja rumiant. Per qué no un reportatge fotogràfic pas a pas?

Emily dijo...

Faig uns vestits molt macos amb les teles i al setembre començo el quilt. No, no vaig a Dona, tinc un proveïdor secret,jeje...a més de guapíssim!

alatrencada dijo...

A mi m'encantarà tenir un vestit de japonesa!

I tens tota la raó del món. La felicitat està en les coses petites, els bons moments compartits...

Emily dijo...

Alatrencada algun dia te'n faré un....

Silenci dijo...

Quantes alegries encadenades! Com un collaret de corall enmig d'una illa pintada de sol i perfumada de sal...

el paseante dijo...

Serà que tens tot això perquè t'ho mereixes. No?

 
Free counter and web stats